Recent Posts

21 Mayıs 2012 Pazartesi

0 yorum

Bedava-Sitem Reklamları İyice +18 Olmaya Başladı

Resime Tıklayarak Büyük Halini Görebilirsin...
Bedava-Sitem'i bırakmış biri olarak şans eseri bir tr.gg sitesine girdiğimde reklamı görünce resmen şaşırdım nedeni facebook içerikli bir reklam reklamlardaki bayanlar derin dekolyeli bir kıyafet ve iç çamaşırı ile resimleri reklam olarak koyulmuş gerçektende çok terbiyesizce nedeni tr.gg kullanıcıları içeriklerini sadece html kod vb. siteler değil din siteleride olması gerçektende üzüntü duygusu yaratıyor düşünsenize bir siteye İlahi dinlemek için giriyorsunuz üst reklam değilse bile açılır reklamda böyle bir görüntü çıkıyor site hitini geçtim kişi gerçektende kötü bir durumda olabilir küçük bir kardeşimiz ailesinin yanında internet kullanıyorsa bu tür bir şey ile karşılaşırsa gelişiminde ve ailesinin tepkisi ile karşılaşması kesin birşey olabilir bence gereken yapılmalı benim blogger'a geçmemin en büyük nedenlerinden biri benden küçük kardeşim olması onun yanında sitelere girememem.

0 yorum:

Best viewed on firefox 5+

Blogger templates

eklenicek

Blogger news


Blogroll

Ad:Refik Can Soyad:Demir Yaş:18 Meslek:Part Time Çalışıyorum Y.Şehir:Mersin Ö.Durumu:Açık Liseden Devam Ediyorum
Copyright © Design by Dadang Herdiana