Recent Posts

22 Mayıs 2012 Salı

0 yorum

Aziz Yıldırım 7. Kez Başkan Seçildi


Fenerbahçe'nin 39. başkanının seçileceği olağan genel kurulu Ülker Sports Arena'da geniş bir katılımla gerçekleşti. Daha önce 3'ü olağanüstü, 6'sı olağan genel kurulda olmak üzere 9 kez başkan seçilen Yıldırım, 7. kez tek aday olarak girdiği kongreye 5 bin 271 oydan 5 bin 269'unu alarak 10. defa Fenerbahçe'nin başkanı oldu. İKİ YIL SONRA TARİHE GEÇECEK 15 Şubat 1998'den beri 14 yılı aşan bir süredir görevde olan Yıldırım, yeni görev süresinin ikinci yılı sonunda, 16 yıl ile şu anda Fenerbahçe tarihinin en uzun süre görev yapan başkanı olan Şükrü Saracoğlu'nu geride bırakıp tarihe geçecek. 20 SANDIKTA OY KULLANILDI Dün sabah 10.00'da başlayan genel kurulda, 11 bin 653 üyenin oy kullanma hakkı bulunuyordu. Ancak katılım sayısı 5 bin 271'de kaldı; geçerli oy sayısı ise 5 bin 258'di. Divan Başkanı Talat Yılmaz, yeni yönetim kurulu listesinin kullanılan 5 bin 271 oydan 5 bin 258'ini aldığını, diğer kurullar için de sandıktan 5 bin 244 oy çıktığını açıkladı. Sabah saatleri itibariyle salonun dışında uzun araç kuyrukları oluşturan kongre üyelerinin 20 sandıkta oy verme işlemi saat 17.00'de bitti. MEKTUBU KARDEŞİ OKUDU Sonuçların açıklanmasının ardından yönetici Ali Yıldırım, Başkan Aziz Yıldırım'ın teşekkür mesajını okudu.Yıldırım'ın mesajı şöyle: "Bir oy farkla adım attığım bu yolda yeniden Fenerbahçe Başkanı olmaktan büyük gurur ve onur duyuyorum. Teşekkür konuşmamı 3 yıl önce olduğu gibi kendi sesimle, sizlere dokunarak, gözlerinizin içine bakarak yapmayı çok isterdim. Bu dileğimi gerçekleştiremiyor olsam dahi bana ve yönetici arkadaşlarıma güveninizden dolayı en kısa zamanda kendi sesimle teşekkür edeceğime inanıyorum. HEPSİ YİNE BİZİMLE OLACAKLAR Fenerbahçe için bugüne kadar emek veren tüm arkadaşlarıma teşekkür ediyorum. Yönetimde olmayan arkadaşlarımın da bundan sonra bizimle olacağına inanıyorum. Fenerbahçe Kulübü yönetim kurulunda görev alan yeni arkadaşlarıma, kenetlenmiş, tek vücut olmuş bu koskocaman camia adına 'Hoş geldin' diyorum. Beni bu göreve layık gören kongre üyelerine teşekkür ediyorum. Saygılarımla." 'TAHLİYESİNİ BEKLİYORUZ' Yeni yönetiminde de yer alan Şekip Mosturoğlu, yaptığı değerlendirmede, "Büyük bir camia olduğu için bu görevler herkese nasip olmuyor. Allah bize nasip etti yine. Çok şanslı bir kul olduğumu düşünüyorum" dedi. Aziz Yıldırım'ın ilk duruşmada tahliye olmasını beklediklerini ifade eden Mosturoğlu, yeni yönetimin ise eleştirilerin aksine çok güçlü ve etkili isimlerden oluştuğunu savundu. 6 İSİM ÇIKTI, 8 YENİ ÜYE GELDİ Aziz Yıldırım'ın yeni listesinde, daha önce görev almayacağını açıklayan Nihat Özdemir'in yanı sıra Ali Koç ve Murat Özaydınlı sürpriz bir şekilde yer almadı. Her iki isim de ikna çabalarına rağmen devam etmeyeceklerini bildirdi. Yıldırım'ın yeni listesinde bir önceki yönetim kurulundan Ali Koç, Nihat Özdemir, Murat Özaydınlı ile birlikte Cihan Kamer, Vedat Olcay, ve Serhat Çeçen yer almadı. Bir önceki 3 yıllık görev süresini iki yöneticinin ayrılmasıyla 20 kişiyle tamamlayan yönetim kurulundan 6 isim çıkarken, 8 yeni isim yönetime dahil oldu. ÖZSOY ASİL LİSTEYE GEÇTİ Yeni isimler arasında ise asil üyeler Talat Yılmaz, Ender Alkaya, Ahmet Tahir Perek, İsfendiyar Zülfikari, Tolga Deniz Aytöre, yedek üyeler Mustafa Serdar Arkan, Ahmet Ketenci, Yalçın Haker bulunuyor. Geçen dönem yedek üyeler arasında bulunanlardan Semih Özsoy yeni dönemde asil listede yer aldı. SANDIKTAN AZİZ BAŞKANA MEKTUP Kongrede bir üye, kulüp başkanı Aziz Yıldırım'a yazdığı mektubu sandık başkanından izin alarak, oyuyla birlikte sandığa attı. Adının Aydın Metin olduğu açıklanan üyenin mektubunda, "Sevgili başkanım oyumu size Mustafa Kemal Atatürk'ün masmavi gözlerini takip ederek, onun ışığında gökyüzüne yolluyorum. Gece gökyüzüne bakın binlerce ışık göreceksiniz" yazılıydı. BAŞKANIN BİR LAFI YETTİ Aziz Yıldırım'ın yeni yönetim kurulu listesinin sürpriz isimlerinden Talat Yılmaz, TFF Yönetim Kurulu üyesi olması karşın Yıldırım'dan teklif gelince Fenerbahçe'yi tercih ettiğini söyledi. Yılmaz, tutuklu bulunan Aziz Yıldırım ile bire bir görüşemediğini belirterek, "Başkan 'Beraber çalışmak istiyoruz' diye mesaj gönderdi, ben de kabul ettim. TFF Yönetim Kurulu üyeliğinden istifa edeceğim" dedi. Yaşanan zor sürece de değinen Yılmaz, şunları söyledi: "Bu zor süreç Türk sporu için geçerli. Hep beraber bütün sorumlu kesimler bir araya gelip, bu işten nasıl çıkacağımızı planlamalılar ve derhal işe başlamalılar. Fenerbahçe suçsuzdur, bu tescil edilmiştir. Başkanımız ve İlhan Ekşioğlu suçsuzdur. Bunlar sporda şikeye yönelik hiçbir faaliyet içinde bulunmamıştır. Bu çerçevede yolumuza devam edeceğiz." TFF'DEN 2 TRANSFER Aziz Yıldırım'ın yeni yönetim listesinde TFF üyesi Talat Yılmaz ve eski Tahkim Kurulu Başkan Vekili Deniz Tolga Aytöre'nin bulunması dikkatlerden kaçmadı. Özgener Federasyonu'nda Tahkim Kurulu Başkan Vekilliği görevi yapan Aytöre ile TFF'de tesis ve idari işler komitesi üyeliği yapan Talat Yılmaz, Aziz Yıldırım'ın listesindeki yeni isimler oldu.

0 yorum:

Best viewed on firefox 5+

Blogger templates

eklenicek

Blogger news


Blogroll

Ad:Refik Can Soyad:Demir Yaş:18 Meslek:Part Time Çalışıyorum Y.Şehir:Mersin Ö.Durumu:Açık Liseden Devam Ediyorum
Copyright © Design by Dadang Herdiana